Užívateľské kontakty
Užívateľský kontakt (užívateľ) je nositeľom informácií o užívateľovi, pridruženom k doméne.
Ku každej doméne je možné pridružiť nasledujúce 4 typy kontaktov:
Držiteľ (Registrant)
Oprávnený držiteľ domény. Tento kontakt je povinný a každá doména ho musí mať uvedený a aktuálny.
Zmena držiteľa domény sa prevádza pridružením kontaktu nového držiteľa.
Správca (Admin)
Správcovský kontakt je rovnako povinný a musí byť uvedený. Pre jednoduchosť môžete využiť rovnaký kontakt ako u Držiteľa.
Technický kontakt (Tech)
Aj technický kontakt je pri každej doméne povinný a je možné využiť rovnaký kontakt.
Fakturačný kontakt (Billing)
Fakturačný kontakt nie je povinné uvádzať.
Ako vytvorím nový kontakt?
- Po kliknutí na váš e-mail v pravom hornom rohu vyberte možnosť Správa kontaktov.
- V bočnom menu kliknite na Pridať nový.
- Vyplňte údaje a kliknite na tlačidlo Vytvoriť kontakt.
Najčastejšie problémy pri vypĺňaní formulára:
- Kód krajiny musí byť zadaný ako dvojmiestny kód. Pre Slovenskú republiku zadávajte SK.
- Primárne telefónne číslo musí byť zadané vo formáte s bodkou. Teda +421.90xxxxxxx.
- Je potrebné vybrať, či ide o fyzickú osobu nepodnikateľa, alebo fyzickú osobu podnikateľa/právnickú osobu.
- V prípade fyzickej osoby - nepodnikateľa zadávajte do políčka rodné číslo dátum narodenia vo formáte RRRR-MM-DD, teda napríklad 1985-01-01.
V opačnom prípade zadávate IČO. - Ak žiadny kontakt zatiaľ vytvorený nemáte, zaškrtnite možnosť Použiť ako primárny kontakt.
publikované pred 4 rokmi / naposledy upravené pred 3 rokmi
Potrebujete poradiť?
Ak ste nenašli informácie, ktoré ste hľadali, pošlite nám svoju otázku na support@aftermarket.sk