Užívateľské kontakty

Užívateľský kontakt (užívateľ) je nositeľom informácií o užívateľovi, pridruženom k doméne.

Ku každej doméne je možné pridružiť nasledujúce 4 typy kontaktov:

Držiteľ (Registrant)

Oprávnený držiteľ domény. Tento kontakt je povinný a každá doména ho musí mať uvedený a aktuálny.

Zmena držiteľa domény sa prevádza pridružením kontaktu nového držiteľa.

Správca (Admin)

Správcovský kontakt je rovnako povinný a musí byť uvedený. Pre jednoduchosť môžete využiť rovnaký kontakt ako u Držiteľa.

Technický kontakt (Tech)

Aj technický kontakt je pri každej doméne povinný a je možné využiť rovnaký kontakt.

Fakturačný kontakt (Billing)

Fakturačný kontakt nie je povinné uvádzať.

Ako vytvorím nový kontakt?

  1. Po kliknutí na váš e-mail v pravom hornom rohu vyberte možnosť Správa kontaktov.
  2. V bočnom menu kliknite na Pridať nový.
  3. Vyplňte údaje a kliknite na tlačidlo Vytvoriť kontakt.

Najčastejšie problémy pri vypĺňaní formulára:

  • Kód krajiny musí byť zadaný ako dvojmiestny kód. Pre Slovenskú republiku zadávajte SK.
  • Primárne telefónne číslo musí byť zadané vo formáte s bodkou. Teda +421.90xxxxxxx.
  • Je potrebné vybrať, či ide o fyzickú osobu nepodnikateľa, alebo fyzickú osobu podnikateľa/právnickú osobu.
  • V prípade fyzickej osoby - nepodnikateľa zadávajte do políčka rodné číslo dátum narodenia vo formáte RRRR-MM-DD, teda napríklad 1985-01-01.
    V opačnom prípade zadávate IČO.
  • Ak žiadny kontakt zatiaľ vytvorený nemáte, zaškrtnite možnosť Použiť ako primárny kontakt.

publikované pred 4 rokmi / naposledy upravené pred 3 rokmi

Potrebujete poradiť?
Ak ste nenašli informácie, ktoré ste hľadali, pošlite nám svoju otázku na support@aftermarket.sk